SJARO

27 augustus 2005

Goedemorgen allemaal

Net was het mijn beurt om even te slapen. Je glijdt wat af hoor in zo'n boot! Er wordt druk genavigeerd buiten. Net even ons favoriete snel klaar maaltje gemaakt onder een hoek van bijna 45 graden. Het blijft een raar gezicht, maar de knakworsten zijn er niet minder lekker om. We zijn geloof ik weer onderweg naar OVD3 vanuit KG16. Een lang rak. Ger gaat nu lekker een uiltje knappen en ik ga maar eens kijken hoe het bovendeks is. Ok apart om half scheef liggend een tekst te typen...

4 Comments:

  • Goedemorgen allemaal,
    Lekker dat je weer met daglicht te maken hebt. Het lijkt dat het met jullie best goed gaat behalve die regenbui dan.Helaas had ik op werk geen internet. Ik ga nu lekker slapen en wens jullie voor deze lange dag een lekker windje toe en veel zeilruimte. hoeveel schepen doen er mee? Hartelijke groet, Mieke

    By Anonymous Anoniem, at 27/8/05 07:51  

  • Goedemorgen allemaal,

    Fijn om te horen dat tot nu toe alles goed is gegaan en dat de knakworsten nog altijd smaken.
    Ga op de kaart kijken waar jullie nu zijn.
    gr Sies

    By Anonymous Anoniem, at 27/8/05 08:27  

  • Dag rakkers,

    De morgenstond brengt hier blauwe lucht en een glad spiegelend wateroppervlak. In gedachten blaas ik jullie als 'n soort grote boze wolf vooruit. Alle hens aan dek en varen met die schuit!!!

    Mandy vanaf de hoge kade

    By Anonymous Anoniem, at 27/8/05 08:37  

  • Hi,

    Veel succes vandaag!
    CU later
    X

    By Anonymous Anoniem, at 27/8/05 10:38  

Een reactie posten

<< Home